Планування індивідуальної роботи
з
обдарованими дітьми
План
індивідуальної роботи з обдарованими дітьми, які готуються до участі в
олімпіадах, має свої особливості, сутність яких полягає в тому, що вчитель
структурує навчальний матеріал таким чином, щоб розвивати в учнів гнучкість,
оригінальність мислення, інтуїцію, уявлення, зацікавленість, уміння мобільно
реагувати на задані умови, виховувати якості, які необхідні в стресових
ситуаціях, під час інтелектуальних змагань.
Індивідуальні
заняття з обдарованими учнями спрямовуються на вироблення в них:
- реалістичної
«Я-концепції»;
- поваги
до оточуючих;
- спроможності
до самоаналізу;
- толерантності
до критики;
- наполегливості
у виконанні завдання;
- незалежності
в думках;
- впевненості
в своїх силах та здібностях;
- внутрішньої
мотивації;
- сміливості
у прийнятті рішення в ситуації невизначеності, ризикуючи власними
досягненнями.
Для
того щоб бути успішним і не розгубитися в конкурсних змаганнях, необхідно
розвивати під час індивідуальних занять уміння і навички розумової праці,
зокрема:
- планування
роботи та пошук
раціональних шляхів її виконання;
- критичного
оцінювання отриманих результатів;
- лаконічного,
закінченого, доступного, зрозумілого висловлювання своїх думок;
- обґрунтованого
формулювання висновків;
- сприйняття
та вирішення складних проблем;
- відчуття
протиріччя;
- аналізування
ситуації;
- побудови
гіпотези;
- критичного
мислення;
- встановлення
причинно-наслідкових зв′язків;
- виявлення
прихованих залежностей і зв′язків;
Тому
планом індивідуальної роботи з обдарованими учнями передбачається формування та
розвиток вищезазначених навичок, умінь та особистих якостей.
З учнями-переможцями районних і обласних
конкурсів та олімпіад
Учнівські досягнення
2019-2020
Білодід Анастасія
учениця 11-Б класу
ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури - ІІ місце
2018-2019
Гахова Таїсія
учениця 10-А класу
Гахова Таїсія
учениця 10-А класу
ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури - І місце
Заворіна Марія
учениця 10-А класу
ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури - ІІ місце
Велієва Лейла
учениця 10-В класу
ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури - ІІІ місце Марцеляк Микола
учень 10-Б класу
ІІ етап VIIІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка - ІІІ місце
2017-2018
Білодід Анастасія
учениця 9-Б класу
ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури - І місце
ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури - ІІ місце
Гахова Таїсія
учениця 9-А класу
ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури - ІІІ місце
Щур Олександра
учениця 9-А класу
ІІ етап VII Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка - ІІ місце
Велієва Лейла
учениця 9-В класу
ІІ етап VII Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка - ІІІ місце
2014-2015
Сабадаш Влада
ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури - ІІ місце
ІІ етап конкурсу знавців української мови - ІІ місце
Міський конкурс знавців української мови -
перемога у номінації "За мовну вправність"
перемога у номінації "За мовну вправність"
ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури - ІІ місце
ХIV Всеукраїнський конкурс учнівської творчості "Об'єднаймося ж, брати мої!", присвячений Шевченківським дням -
ІІ місце у номінації "Література"
Конкурс знавців української мови "Грамотій" - ІІ місце
Районний конкурс читців віршів "Читаючи Шевченка..." - І місцеІІ місце у номінації "Література"
Конкурс знавців української мови "Грамотій" - ІІ місце
2013-2014
Немає коментарів:
Дописати коментар