Обдарована молодь


Планування індивідуальної роботи
з обдарованими дітьми 

     План індивідуальної роботи з обдарованими дітьми, які готуються до участі в олімпіадах, має свої особливості, сутність яких полягає в тому, що вчитель структурує навчальний матеріал таким чином, щоб розвивати в учнів гнучкість, оригінальність мислення, інтуїцію, уявлення, зацікавленість, уміння мобільно реагувати на задані умови, виховувати якості, які необхідні в стресових ситуаціях, під час інтелектуальних змагань. 
   Індивідуальні заняття з обдарованими учнями спрямовуються на вироблення в них:
   -     реалістичної «Я-концепції»;
   -     поваги до оточуючих;
   -     спроможності до самоаналізу;
   -     толерантності до критики;
   -     наполегливості у виконанні завдання;
   -     незалежності в думках;
   -     впевненості в своїх силах та здібностях;
   -     внутрішньої мотивації;
   -     сміливості у прийнятті рішення в ситуації невизначеності, ризикуючи власними досягненнями. 
    Для того щоб бути успішним і не розгубитися в конкурсних змаганнях, необхідно розвивати під час індивідуальних занять уміння і навички розумової праці, зокрема:
-     планування роботи та пошук раціональних шляхів її виконання;
-     критичного оцінювання отриманих результатів;
-     лаконічного, закінченого, доступного, зрозумілого висловлювання своїх думок;
-     обґрунтованого формулювання висновків;
-     сприйняття та вирішення складних проблем;
-     відчуття протиріччя;
-     аналізування ситуації;
-     побудови гіпотези;
-     критичного мислення;
-     встановлення причинно-наслідкових зв′язків;
-     виявлення прихованих залежностей і зв′язків;
  Тому планом індивідуальної роботи з обдарованими учнями передбачається формування та розвиток вищезазначених навичок, умінь та особистих якостей.


З учнями-переможцями районних і обласних 
конкурсів та олімпіад      

  












Учнівські досягнення 

2019-2020
Білодід Анастасія
учениця 11-Б класу


ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури - ІІ місце 


2018-2019
Гахова Таїсія
учениця 10-А класу

ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури - І місце  

Гахова Таїсія
учениця 10-А класу


ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури - І місце  


Заворіна Марія
учениця 10-А класу

ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури - ІІ місце  


Велієва Лейла
учениця 10-В класу

ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури - ІІІ місце  

Марцеляк Микола
учень 10-Б класу
ІІ етап VIIІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені  Тараса Шевченка - ІІІ місце 
    
2017-2018
Білодід Анастасія
учениця 9-Б класу

ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури - І місце 

ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури - ІІ місце 




Гахова Таїсія
учениця 9-А класу

ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури - ІІІ місце 




Щур Олександра
учениця 9-А класу

ІІ етап VII Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені  Тараса Шевченка - ІІ місце 




Велієва Лейла
учениця 9-В класу

ІІ етап VII Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка - ІІІ місце 





2014-2015 


Сабадаш Влада


ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури - ІІ місце 


ІІ етап конкурсу знавців української мови - ІІ місце


Міський конкурс знавців української мови -
перемога у номінації "За мовну вправність"


ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури - ІІ місце 
 

ХIV Всеукраїнський конкурс учнівської творчості "Об'єднаймося ж, брати мої!", присвячений Шевченківським дням -
ІІ місце у номінації "Література"


Конкурс знавців української мови "Грамотій" - ІІ місце





                                      Мамедова Камілла
Районний конкурс читців віршів "Читаючи Шевченка..." - І місце





2013-2014 



 






                   
           

Немає коментарів:

Дописати коментар