вівторок, 19 квітня 2016 р.

Колегам на замітку

Необхідно:

  • - любити свою роботу й учнів, яких вам довірили навчати й виховувати;
  • - постійно стежити за своїм мовленням;
  • - бути добрим, але не добреньким; вимогливим і чесним щодо всіх учнів;
  • - крім традиційних форм роботи, використовувати сучасні технології, не забуваючи про досвід учителів-новаторів, ноу-хау в роботі;
  • - працювати під гаслом “Класна робота в зошиті учня не повинна мати помилок”;
  • - не давати учням контрольних робіт, знаючи, що половина класу не впорається;
  • - не демонструвати свою любов до окремих учнів;
  • - пробачати витівки, не нагадувати наступного дня учневі про те, що трапилося;
  • - у жодному разі не висловлюватися про колег погано, не критикувати їх у присутності учнів;
  • - співпрацювати із батьками як помічниками у роботі, не скаржитися їм принагідно на їх дітей;
  • - знати, чого вчити та як найкраще вчити;
  • - завжди відстоювати своїх дітей, а не сварити їх привселюдно – це ваші діти, а ви – їхня шкільна мама;
  • - ніколи не дозволяти дітям пліткувати про батьків, і самому також не сварити батьків при дітях;
  • - пам’ятати, що кожний з учнів – це унікальна й неповторна особистість.

Слід навчитися:

  • - обирати ті форми роботи, що допомагають досягти результату на уроці, а для цього потрібно відмінно знати методики викладання предмета;
  • - берегти час на уроці;
  • - організовувати урок у такий спосіб, щоб учні сказали: “Як швидко минув урок!”

Важливі моменти для виконання на “автоматі”

  • - Починати урок завжди вчасно.
  • - Завжди бути готовим до уроку.
  • - Обов’язково записувати на дошці тему уроку й домашнє завдання; стежити, щоб усі учні записали домашнє завдання до щоденників.
  • - Не зневажати записами на дошці, навіть нескладними кресленнями, малюнками, адже учень, яким би неуважним він не був, обов’язково перепише з дошки до зошита.

Самоосвіта

  • - Не боятися вчитися у своїх колег, в учнів, на семінарах і курсах, із книжок та журналів.
  • - Відвідувати уроки своїх колег, особливо в тих класах, де справи кепські. У такий спосіб, можна знайти відповіді на багато нагальних запитань.

Підготовка до уроку

  • - Готуватися до кожного уроку творчо, придумуючи щоразу щось цікаве.
  • - Докладно розробити конспект одного або декількох уроків. Нехай вони відрізнятимуться від звичайних уроків за формою, методами, насиченістю, цікавою інформацією, дослідами тощо.
  • - Готуючись до кожного уроку, визначити мінімальну добірку основних запитань, понять і тримати їх у полі зору учнів протягом усього уроку. Аналогічно в кожній темі визначити основні поняття, багаторазово їх повторювати впродовж усієї теми.
  • - Застосовувати на уроках принцип “Нехай ті, хто знають, розкажуть тим, хто не знають”.
  • - Робочий кабінет повинен бути естетично оформлений, але не в яскраві кольори. У кабінеті вчитель повинен усе мати попідруч, щоб не займатися пошуком перед уроками або під час їх проведення. Це значно полегшує учителеві роботу з учнями.


Немає коментарів:

Дописати коментар